Savivaldybės biudžetinė įstaiga, Pavasario g. 6, 57311 Kėdainiai Tel./faks. (8 347)51579, tel.: (8 347) 54682, 52224, el.p. rytas.kedainiai@gmail.com

Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 191019449

(8 347) 54682, 52224

rytas.kedainiai@gmail.com

Pavasario g. 6, 57311

Kėdainiai

I–IV 7:30–16:15

V 7:30–15:00

Bendrųjų kompetencijų ugdymas

logo_svetlanos1_2018

erasmus_2018

Tarptautinio projekto ,,Erasmus+“ ABC partnerių susitikimas Italijoje

2019 m. gruodžio 9–13 d. Kėdainių ,,Ryto“ progimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui Svetlana Denisova, pradinio ugdymo mokytojos Elona Jankūnienė ir Rasa Rugelienė viešėjo Italijoje, kur vyko ,,Erasmus+“ tarptautinio daugiašalės partnerystės projekto ,,Bendrųjų kompetencijų ugdymas“ (“Acquisition of basic competences“) dalyvių penktasis susitikimas. Projekto tikslas – ugdyti mokinių ir mokytojų bendrąsias ir profesines kompetencijas, tobulinti, taikyti šiuolaikinius, inovatyvius  ugdymo metodus. Susitikime dalyvavo mokytojai iš Bulgarijos, Slovėnijos, Turkijos, Vokietijos ir Lietuvos.

Lodi „Don Milani“ vidurinėje mokykloje klausėmės mokinių ir mokytojų muzikinio koncerto-sveikinimo. Mokyklos vadovė Stefania Manin pristatė mokyklą, aprodė patalpas. Stebėjome ir dalyvavome aktyviose pamokose. Susitikome su Lodi miesto meru. Turėjome galimybę pasigrožėti viena gražiausių aikščių Italijoje – Vitorijos aikšte, pajusti kalėdinės šv.Lučijos mugės nuotaiką. „Serena“ darželyje sužavėjo mokinių šilti kalėdiniai sveikinimai. „Pezzani“ pradinėje mokykloje vedėme pamoką apie savo šalį. Mokėme lietuviškų žodžių, žaidimų. „Ada Negri“ pradinė mokykla – dienos mokykla, kur mokiniai būna iki vakaro. Mums buvo plačiau papasakota apie specialiųjų poreikių vaikų integraciją, stebėjome praktinius užsiėmimus, veiklas su šiais vaikais, apžiūrėjome darbo ir poilsio kambarius, priemones, bendravome su specialistais, padėjėjais. Pažintį su Lodi švietimo įstaigomis tęsėme „Arcobaleno“ pradinėje mokykloje. Dalyvavome aktyviose veiklose: STEAM klasėje programavome kartu su mokiniais, stebėjome istorijos pamoką apie 1796 m. gegužės 10 d. Napoleono Bonaparto laimėtą savo pirmąjį kaip generolo mūšį, kuriame buvo nugalėti austrai prie Lodžio. Mokiniai pasakojo istorinius faktus anglų kalba, iliustruodami paveikslais, nuotraukomis bei schemomis interaktyvioje lentoje. Aplankėme dar vieną ikimokyklinio ugdymo įstaigą – „Akwaba“ darželį. Vaikučiai mums paruošė nuotaikingą muzikinį sveikinimą, apžiūrėjome patalpas, bendravome su ten dirbančiomis auklėtojomis, stebėjome aktyvias vaikų veiklas (stalo žaidimus: domino, atminties korteles, įvairius žaidimus smulkiajai motorikai lavinti). „Polo Unicef“ pradinėje mokykloje ir darželyje stebėjomės puikiai įrengta didžiule sporto sale, klausėmės vaikų atliekamų kalėdinių dainų. Turėjome galimybę dalyvauti  penkiose veiklose, kurių metu buvo pristatyti stalo žaidimai, skirti įvairių dalykų ir kompetencijų ugdymui (istorijai, matematikai, kalbiniam ugdymui). Sulaukėme daug mokinių klausimų apie Lietuvą, Kėdainius. Traukiniu vykome į  Milaną. Aplankėme Milano centre esančią didingą Duomo katedrą. Tai didžiausia katalikiška Katedra Italijoje ir antra pagal dydį pasaulyje. Žymiausią ant aukščiausios smailės uždėtą „Mažosios Madonos“  ir kitas statulas iš arčiau apžiūrėjome užkilę liftu į ant stogo įrengtą apžvalgos aikštelę, nuo kurios taip pat atsiveria nuostabi miesto panorama. Aplankėme ir Vittorio Emanuele II galeriją. Tai vienas seniausių prekybos centrų, žavintis savo itališka architektūra ir didumu, pavadintas pirmojo Italijos karaliaus vardu. Grožėjomės Swarovski kristalais papuošta kalėdine egle. Paskutinę tarptautinio Erasmus+ projekto ,,Bendrųjų kompetencijų ugdymas” dieną dalyvavome ir stebėjome edukacines veiklas ,,Arcobaleno” pradinėje mokykloje. Buvo įteikti mokymų sertifikatai, aptartos užduotys, veiklos, kurias reikia įgyvendinti, išbandyti ugdymo procese. Lodi katedroje susitikome su vyskupu Maurizio Malvestiti.

Iš Italijos parsivežėme šiltų įspūdžių apie istorine praeitimi garsų Lodi miestelį, jo žmones, kultūrą, architektūros paminklus. Įgūdžiai, žinios, patobulintos kompetencijos bus pritaikytos  ugdymo procese. Atsisveikinome iki gegužės mėnesio, paskutinio projekto dalyvių susitikimo Lietuvoje.

Kėdainių „Ryto“ progimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui Svetlana Denisova,

Kėdainių „Ryto“ progimnazijos pradinių klasių mokytojos Elona Jankūnienė ir  Rasa Rugelienė

Dalyvavimas tarptautiniuose projektuose praturtina mokymo procesą

Žiemos atostogų metu vyko seminaras „Tarptautinio projekto Erasmus +  „ABC“ inovatyvūs metodai, ugdantys bendrąsias pradinių klasių mokinių kompetencijas“ skirtas mokytojams, dirbantiems pradinėse klasėse. Seminaro metu lektorės Oksana Nečajeva, Svetlana Denisova, Rasa Rugelienė, Elona Jankūnienė pasidalino gerąja patirtimi apie tarptautinio projekto Erasmus + „ABC“ partnerių mokyklose Slovėnijoje ir Italijoje matytus šiuolaikinius, inovatyvius ugdymo metodus, skaitmeninius išteklius, ugdančius mokinių ir mokytojų bendrąsias ir profesines kompetencijas.

Supažindino, kaip kuriama toleranciją ir bendradarbiavimą skatinanti aplinka, kurioje mokinys turi galimybę rodyti iniciatyvą, veikti savarankiškai ir atrasti bendraminčių. Pateikė praktinių pavyzdžių, kaip saugiai ir veiksmingai pritaikyti fizinę erdvę, naudoti informacijos ir komunikacijos technologijas, įrankius ir priemones mokinių bendrosioms kompetencijoms ugdyti.

Mokytojai mokėsi ir žaidė naujus kūrybinius didaktinius žaidimus. Dirbo lego kūrybinėse dirbtuvėlėse. Panaudodami Story Visualizer kompiuterinę programą sukūrė istorijas, pasakas, pranešimus.

Tarptautinio projekto ,,Erasmus +“ ABC partnerių susitikimas Slovėnijoje

2019 m. spalio 13-19 d. Kėdainių ,,Ryto“ progimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui Svetlana Denisova ir pradinio ugdymo mokytoja Elona Jankūnienė viešėjo Slovėnijoje, kur vyko ,,Erasmus + “ tarptautinio daugiašalės partnerystės projekto ,,Bendrųjų kompetencijų ugdymas“ (“Acquisition of basic competences“) dalyvių ketvirtasis susitikimas. Projekto tikslas – ugdyti mokinių ir mokytojų bendrąsias ir profesines kompetencijas, tobulinti, taikyti šiuolaikinius, inovatyvius  ugdymo metodus. Susitikime dalyvavo mokytojai iš Bulgarijos, Italijos, Turkijos, Vokietijos ir Lietuvos.

Pirmą viešnagės dieną Vransko pagrindinės mokyklos vaikai svečius sveikino dainomis, tautiniais šokiais ir vaidinimu. Aplankėme ir vaikų darželį. Visur stebėjome aktyvias veiklas, dalyvavome pamokoje apie bites, kuri vyko netradicinėje erdvėje – lauko klasėje. Pasodinome projekto ,,Erasmus +“ ABC medį mokyklos sode. Vėliau vyko mūsų pamokos, kurių metu pristatėme šalį, savo miestą, mokyklą, iš kurios atvykome. Mokėme lietuviškų žodžių. Žaidėme ir kūrėme istoriją ,,Stebuklinga dėžutė“, kurią atvežėme iš Lietuvos. Po pietų mokėmės naudotis mobiliąja programėle, ieškojome įžymių Vransko miesto vietų. Susitikome su meru Franc Sušnik.

Kitą dieną vykome į Tabor pagrindinę mokyklą ir darželį. Jaudino ir žavėjo mokinių šilti sveikinimai, vaidinimas ,,Snieguolė ir septyni nykštukai“. Čia ir mes vedėme panašias pamokas kaip ir Vransko mokykloje. Taip pat lankėmės Slovėnijos mokytojų pamokose, kuriose buvo taikomi įvairūs mokymo(si) metodai bei strategijos. Po pietų informatikos kabinete kūrėme animacinius pristatymus apie savo šalį Movie Maker programėle. Vakarop mus pasveikino ir priėmė Tabor miestelio meras Marko Semprimožnik.

Pilna įspūdžių, nuostabi buvo trečioji ,,Erasmus+“ projekto ABC partnerių susitikimo Slovėnijoje diena, nes aplankėme didžiausią ir gražiausią Europoje stalagtitų-stalagmitų Postoinos urvą. Grožėjomės Slovėnijos sostine Liubliana, jos senamiesčiu, vaikščiojome Liublianicos pakrante. Dirbome Lego institute, kur mokėmės ,,Lego“ robotikos kartu su ,,LegoWeDo“.

Kita diena vėl mokykloje. Nustebino ir labai patiko  pamokos, aktyvios veiklos Lego klasėje, istorijų kūrimas panaudojant StoryVizualizer programą.

Paskutinę viešnagės dieną aplankėme Žalec, Celės miestus, pagrindinę Lavos mokyklą. Vyko edukacinis užsiėmimas ,,Grafika Gracer“ leidykloje-spaustuvėje. Oficialios ceremonijos metu buvo įteikti sertifikatai, aptartos užduotys, veiklos, kurias reikia įgyvendinti, išbandyti ugdymo procese. Atsisveikinome iki susitikimo Italijoje.

Aktyvi,  darbinga savaitė baigėsi. Parsivežėme šiltų įspūdžių iš draugiškos, mažos, bet labai gražios Alpių šalies, žymios itališka architektūra, austriška tvarka, Adrijos jūros pakrante. Pasidalinome savo patirtimi su kitais.  Neišdildoma patirtis, įgūdžiai, žinios, patobulintos kompetencijos bus pritaikytos  ugdymo procese.

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Svetlana Denisova,

pradinio ugdymo mokytoja Elona Jankūnienė

Tarptautinio projekto „Erasmus+“ ABC partnerių susitikimas Vokietijoje

2019 m. gegužės 6-11 dienomis  Kėdainių ,,Ryto” progimnazijos mokytoja Jurgita Gustienė ir direktoriaus pavaduotoja ugdymui Svetlana Denisova viešėjo Vokietijos mieste Monchengladbache, kur vyko ,,Erasmus +” tarptautinio daugiašalės partnerystės projekto ,,Bendrųjų kompetencijų ugdymas” (,,Acquisition of basic comptences”) dalyvių trečiasis susitikimas. Projekte, kurio tikslas ugdyti mokinių bendrąsias kompetencijas, pasitelkiant įvairius meninius bei modernius ugdymo metodus, dalyvauja mokytojai iš Lietuvos, Bulgarijos, Turkijos, Italijos, Vokietijos ir Slovėnijos.

Projekto dalyviai susitiko su Monchengladbacho meru, kuris papasakojo apie savo miestą ir jo istoriją. Po to vyko į ,,Comenius” mokyklą, kur  svetingai sutiko vietos bendruomenė. Mokiniai pasveikino linksmu šokiu, o direktorius supažindino su mokykla. Mokytojai parodė filmą, kuriame pristatė  mokyklos istoriją. Projekto dalyviai turėjo progą pabūti penktokų, šeštokų, aštuntokų pamokose, kuriose buvo taikomi įvairūs kalbos ugdymo metodai, patys išbandyti jėgas žaisdami kalbinius žaidimus: mokėsi taisyklingai tarti ir skaityti vokiškus žodžius. Vokietijos  mokytojai ir mokiniai svečiams pristatė žaidimus, pritaikytus kalbinės kompetencijos ugdymui, netradicinėje aplinkoje, mokyklos kieme, kuriuos išbandė ir projekto dalyviai. Taip pat stebėjome kalbos pamoką, kurioje mokiniai rungtyniavo skaitydami žodžius, prasidedančius ta pačia raide, bei spėliojo žodžius pagal netiesioginį jų apibūdinimą. Projekto dalyviai turėjo galimybę susipažinti su Montessori ugdymo metodais: buvo pristatyta daug matematinių žaidimų pasitelkiant Montessori ugdymo priemones. Svečiai tobulino savo IT  gebėjimus, susipažino su programa ,,Plickers”.

Aplankėme gamtos muziejų po atviru dangumi, kuriame organizuojami įvairūs meno, literatūros, gamtamoksliai užsiėmimai. Tobulinome savo komunikavimo kompetencijas kurdami, vėliau aptardami filmą kino muziejuje. Buvo organizuotos edukacinės išvykos į Diuseldorfą ir Kelną. Susipažinome su šių miestų istorija, įžymiomis vietomis.

Susitikimo metu susipažinome su nauja kultūra, pasidalinome savo patirtimi, pasisėmėme naujų idėjų, kurias būtinai pritaikysime ugdomojoje veikloje.

                  Mokytoja Jurgita Gustienė ir direktoriaus pavaduotoja ugdymui Svetlana Denisova

Tarptautinio Erasmus+ projekto susitikimas Turkijoje

 2019 m. vasario 17-23 dienomis Kėdainių „Ryto“ progimnazijos mokytojos Oksana Nečajeva, Rasa Rugelienė ir direktoriaus pavaduotoja ugdymui Svetlana Denisova buvo išvykusios į Turkijos miestą Daricą, kur vyko „Erasmus+“ tarptautinis daugiašalės partnerystės projekto „Acquisition of basic competences“ antrasis darbo susitikimas. Projekte, kurio tikslas ugdyti mokinių bendrąsias kompetencijas, pasitelkiant įvairius meninius bei modernius metodus, dalyvauja ugdymo įstaigų mokytojai iš Lietuvos, Bulgarijos, Turkijos, Italijos, Vokietijos ir Slovėnijos.

Susitikimas prasidėjo vizitu pas Darica miestelio merą ir švietimo skyriaus atstovą, kurie pristatė Turkijos švietimo sistemą ir papasakojo apie savo miestą ir jo istoriją.

Pirmąją dieną vykome į Yusuf Savas Ilkogretim Okulu pradinę mokyklą, kur mus svetingai pasitiko mokyklos bendruomenė. Mokiniai pasveikino šokdami tautinius šokius, o mokyklos direktorius – šiltu žodžiu. Po iškilmingo sutikimo mūsų laukė pažintis su mokykla. Lankėmės pirmokų klasėje, kur mums buvo pristatytas kalbos ugdymo metodas „Žvejyba“. Projekto dalyviai buvo ne tik stebėtojai, bet ir patys dalyvavo praktiniame užsiėmime, kuriame tobulino savo komunikavimo kompetencijas, išbandė naujus kalbiniam mokinių ugdymui skirtus metodus.

Projekto darbo susitikimas Turkijoje buvo labai aktyvus ir naudingas. Organizuotos pamokos trečioje klasėje, skirtos muzikos ir matematikos mokymui. Mokiniai pristatė ritminius pratimus, tobulinančius mokinių matematinius gebėjimus. Projekto dalyviai, keliaudami iš klasės į klasę, taip pat turėjo unikalią galimybę pamatyti ne tik tautiniais, būdingais tik tam tikram Turkijos regionui, drabužiais apsirengusius vaikus, bet ir stebėti mini vaidinimus ar muzikinius pasirodymus, šokius. Dalyviai susipažino su turkų tradicinio meno EBRU galimybėmis, dalyvavo meno dirbtuvėse.

Vyko veiklos mokyklos kieme. Mokytojai pristatė žaidimus, kurie pritaikyti kalbinės ir matematinės kompetencijos ugdymui, pojūčių lavinimui. Žaidimus išbandė ir projekto dalyviai. Stebėjome matematikos pamoką trečioje klasėje, kur mokiniai žaidė įvairius matematinius žaidimus: „Domino“, „Korteles“ ir kt. Taip pat buvo pademonstruota kalbinė – kūrybinė veikla, kai mokiniai pagal vieną pasakojimą grupėse turėjo sukurti personažus, veiksmo vietą, parašyti afišą ir papasakoti istorijos tęsinį. Buvo parinktos skirtingos priemonės (konstruktoriai, kompiuteriai, piešimo priemonės). Daug smagių emocijų projekto dalyviams sukėlė pasakos inscenizacija „Varlė karalienė“.

Džiugu, jog liko laiko edukacinei išvykai į Stambulą. Pažintį su milijoniniu miestu pradėjome pasikėlę lynų keltuvu į Pierre Loti kalvą, nuo kurios atsiveria nuostabi Stambulo panorama. Lankėmės miniatiūrų muziejuje, kuriame po atviru dangumi stovi 122 svarbiausi Turkijos statiniai ar lankytini objektai. Jie išdėstyti 15000 kvadratinių metrų plote. Nuostabu, kad gali rankomis paliesti Žydrąją mečetę ar pasivaikščioti Bosforo tiltu, pasigrožėti Pamukalės baltumu ar čia pat aplankyti Kapadokiją. Muziejus gausiai lankomas mokinių, kuriems vedami edukaciniai užsiėmimai. Po pažinties su miniatiūromis, projekto dalyviams buvo sudaryta galimybė apsilankyti Hagia Sofija muziejuje, Mėlynojoje mečetėje (The Blue Mosque), kurią taip vadina dėl viduje esančių mėlynų plytelių, cisternoj bazilikoj, pavaikščioti po garsųjį Stambulo turgų, pasigrožėti akmeniniu Galato bokštu.

Šis projektas – puiki galimybė susipažinti su skirtingomis kultūromis ir žmonėmis, patobulinti savo anglų kalbos žinias bei pasisemti patirties. Susiradome naujų draugų, susipažinome su nauja kultūra, pasidalinome savo patirtimi su kitais, patyrėme naujų pojūčių. Iš susitikimo parsivežėme naujų idėjų, kurias būtinai pritaikysime tobulindami bendrąsias kompetencijas ir plėtodami ugdomąsias veiklas.

Pirmasis „ERASMUS+“ projekto „Acquisition of Basic Competences“ partnerių susitikimas Bulgarijoje

Kėdainių „Ryto“ progimnazijos mokytojos Oksana Nečajeva ir Svetlana Denisova spalio 29 – lapkričio 2 dienomis buvo išvykusios į Bulgariją, kur vyko „Erasmus+“ tarptautinis daugiašalės partnerystės projekto „Acquisition of basic competences“ pirmasis susitikimas. Projekte dalyvauja vaikų ugdymo įstaigų mokytojai iš Lietuvos, Bulgarijos, Turkijos, Italijos, Vokietijos ir Slovėnijos.

Pirmoji diena buvo intensyvi. Pirmiausia visa projekte dalyvaujančių mokytojų delegacija susitiko su Bulgarijos miesto Šumeno meru. Tuomet mokytojai nuvyko į vaikų darželį „Svetulka“. Ten juos pasitiko vaikai su nuotaikingais nacionaliniais šokiais ir gera nuotaika. Kiekvienas svečias ragavo duonos su medumi, kuris pagardintas prieskoniais. Tai gili svečių pasitikimo tradicija. Po darželio bendruomenės paruošto sutikimo vyko koordinatorių susitikimas ir buvo atidaryta projekto susitikimo darbo programa.

Vėliau projekto dalyviai aplankė dramos ir lėlių teatrą „Vasil Drumev“ bei susitiko su teatro direktoriumi. Teatre taip pat vyko ir pirmoji projekto susitikimo darbo dalis, kurią vedė žymi Bulgarijos dramos aktorė Stefani Lečeva. Čia vyko draminių ir kūrybinių veiklų pritaikymo darbe su moksleiviais užsiėmimas.

Po pirmosios darbo dalies mokytojų delegacija dalyvavo nacionalinėje konferencijoje su tarptautiniais dalyviais, kur buvo kalbama tema „Mūsų rankose pirmaujanti ateitis“. O visos dienos veiklas vainikavo šventinis koncertas.

Rytdiena buvo itin darbinga. Visą dieną mokytojai praleido vaikų darželyje „Svetulka“, kur vyko darbas grupėse su vaikais ir meninės dirbtuvės „Šešėlių teatras“ bei „Pantomima“. Mokytojai rengė šešėlių teatro ir pantomimos pasirodymus, kuriuos paruošė per dienos veiklas.

Trečioji projekto susitikimo diena vyko jau kitame Bulgarijos vaikų darželyje, kurio pavadinimas „Broliai Grimai“. Vėlgi diena buvo kupina darbo ir naujų patirčių. Vaikų darželyje „Broliai Grimai“ vyko dvi mokymosi dalys pavadintos „Mažosiomis teatro formomis darželyje“. Taip pat vyko dalijimasis gerąja patirtimi apie „Erasmus+“ ir eTwinning.

Tą pačią dieną projekto dalyviai aplankė dar vieną vaikų darželį pavadinimu „Pchelitsa“. Čia vyko paskaitos su profesoriumi Živko Žečevu, kuris kalbėjo apie dramines ir kūrybines veiklas mokytojo darbe.

Ketvirtoji projekto „Acquisition of basic competences“ susitikimo diena buvo skirtas išvykoms ir šalies pažinimui. Pirmiausia delegacija nuvyko į Veliki Preslav, kur mokytojai aplankė Archeologijos muziejų. Tądien dar buvo apžiūrėtas Madaros raitelis ir aplankyta Pliska – miestas, kur buvo įsikūrusi pirmoji Bulgarijos sostinė. Pliskoje projekto dalyviams įspūdį paliko didžiulis Kirilicos parkas.

Paskutinioji susitikimo diena vyko Bulgarijos uostamiestyje Varnoje. Čia projekto delegacija dalyvavo vaizduotės ir muzikinio teatrų dirbtuvėse.

Kėdainių „Ryto“ progimnazijos mokytojos iš susitikimo su projekto partneriais parsivežė šiltus prisiminimus, daug naujų įgūdžių, patirties ir įspūdžių.

Apie mus skaitykite:

Projekto partnerių susitikimas Turkijoje

Projekto partnerių susitikimas Vokietijoje

Projekto partnerių susitikimas Slovėnijoje

Apie mus žiūrėkite:

Susitikimas Slovėnijoje

Akimirkos iš partnerių susitikimo Turkijoje

Gerosios patirties sklaida

Projekto partnerių susitikimų metu įgyta patirtimi mokytojai dalinasi su kolegomis. Akimirkos iš seminaro „Dramos metodas ugdymo procese“.

Dalijamės patirtimi grįžus iš susitikimų Turkijoje

Slovėnijoje ir Italijoje

Kalėdos – nuostabus metas

Kaip smagu turėti draugų ir gauti sveikinimų Kalėdų proga.

Tačiau dar smagiau patiems kurti atvirukus ir siųsti sveikinimus

bei švęsti Kalėdas.

Kur gyvena pasakos…

Pasakų savaitės metu, pradinių klasių mokiniai klausosi pasakų ir patys jas vaidina.

 

Jas mums seka ir mamos

Elmeris – spalvotas skiautinukas

2a klasės mokinius aplankė spalvotas drambliukas skiautinukas Elmeris.

Bendradarbiavimas

Anglų k. pamokose mokiniai mokosi ne tik kalbos, bet ir bendradarbiauti, dirbti grupėse, savitarpio pagalbos.

Bendra 3C ir 5E klasių mokinių veikla mokantis rūšiuoti atliekas.

„Skype“ mokiniams padeda susipažinti ir bendrauti su bendraamžiais iš Bulgarijos.

Pirmoji trečiokų sukurta knyga. Kūrybinis procesas

ir rezultatas. Kviečiame pavartyti!

Kultūrinių įvairovių diena

Kultūrinių įvairovių dieną mokinai susipažįsta su partnerių šalių kultūra, tradicijomis.

Italijos diena

Turkijos diena

Vokietijos diena

Slovėnijos diena

Bulgarijos diena

Vaidyba ugdomojoje veikloje

Matematikos, pasaulio pažinimo ar kalbos galima mokytis ir kitaip.

Žaisdami mokomės

Dalyvaudami projektinėje veikloje mokiniai susipažįsta su senoviniais stalo žaidimais

lietuvių liaudies žaidimais

mokosi žaisti ir dirbti komandoje

susipažįsta su gamta

mokosi matematikos

Žaidimų kampelis

Dėlionių žaidimai

Erasmus+ KA229 projekto „Bendrųjų kompetencijų“ nuotolinis susitikimas Kėdainių „Ryto“ progimnazijoje

Mūsų progimnazija ne vienerius metus dalyvauja Erasmus+ projektinėse veiklose. Šios veiklos tiek mokytojus, tiek ir mokinius įtraukia į naujų atradimų, žinių ir tobulėjimo sūkurį. Mokomės sveikai gyventi, įgyti įvairių kūrybinių patirčių atlikdami užduotis, tobuliname savo bendrąsias bei informacinių technologijų kompetencijas. Nors jau beveik metai kaip įprastas gyvenimo tempas pasikeitė dėl Covid-19 viruso pandemijos, tačiau veiklos tęsiasi perkeliant jas į virtualias erdves.

Balandžio 19–23 dienomis progimnazija vykdė projekto Acquisition of basic competences” 2018-1-BG01-KA229-047892 veiklas nuotoliniu būdu. Pedagogai iš Italijos, Bulgarijos, Turkijos, Vokietijos, Slovėnijos ir Lietuvos bendravo ir bendradarbiavo atlikdami užduotis nuotoliniu būdu: susipažino su Lietuvos tradicijomis ir papročiais, virtualiai lankėsi Vilniuje, Kėdainiuose bei „vaikščiojo“ po Kėdainių „Ryto“ progimnaziją, dalyvavo įvairiuose užsiėmimuose, lankėsi Žaislų muziejuje Vilniuje ir tobulino savo kvalifikaciją dalyvaudami mokymuose apie žaidimų naudojimą ugdymo procese.

Dalinamės savo veiklomis bei patirtimi.

Pirmoji susitikimo diena

Antroji susitikimo diena

Trečioji susitikimo diena

Ketvirtoji susitikimo diena

Penktoji susitikimo diena

Akimirkos iš projekto „Bendrųjų kompetencijų ugdymas“ partnerių susitikimų Bulgarijoje, Turkijoje, Vokietijoje, Slovėnijoje, Italijoje ir „virtualiojoje“ Lietuvoje

Dienynas
Mokiniams
Mokytojams
Tėvams
Parama