eTwinning

KONKURSO „GERIAUSIA LIETUVOS „eTWINNING“ MOKYKLA 2018 NUGALĖTOJAI

Šių metų rugpjūčio 27 dieną vyko „eTwinning“ nacionaliniai apdovanojimai. Renginys skirtas apdovanoti tiek pedagogus, tiek mokyklas, aktyviausiai įgyvendinančius Europos Komisijos inicijuotos programos „eTwinning“ projektus, kurie pasiekė tam tikrą kokybės standartą mūsų šalyje.

Šiais metais Nacionaliniam kokybės ženkleliui gauti buvo pateikta virš 250 paraiškų iš visos Lietuvos. Buvo suteikta net 201 Nacionalinis kokybės ženklelis 128 mokytojams už kokybišką projektų įgyvendinimą. Į apdovanojimų ceremoniją, kuri vyko Vilniaus Grand Resort apartamentuose, buvo pakviesta 100 mokytojų ir kitų švietimo darbuotojų. Renginio metu sveikinimo žodžius tarė Švietimo mainų paramos fondo direktorė Daiva Šutinytė bei Švietimo ir mokslo ministerijos viceministras Dr. Giedrius Viliūnas.

Pailgintos darbo dienos grupės auklėtoja Rasa Juknevičienė, kaip projekto „Lietuviais norime ir būt“ kūrėja ir koordinatorė, dalyvavo eTwinning Nacionalinių apdovanojimų renginyje. Už projektą pedagogei skirtas Nacionalinis kokybės ženklelis. Taipogi, Rasa Juknevičienė pelnė dar vieną svarų apdovanojimą Kėdainių „Ryto“ progimnazijai. Mokykla pripažinta „GERIAUSIA LIETUVOS „eTWINNING“ MOKYKLA 2018“ 3–11 metų amžiaus mokinių kategorijoje. Šį apdovanojimą pelnė tik devynios ugdymo įstaigos iš visos Lietuvos. Spalio mėnesį auklėtojai suteikta galimybė tobulinti profesines kompetencijas seminare užsienyje.

Pedagogės nuomone, dalyvavimas ir pasiekimai „eTwinning“ projektinėje veikloje skatina ir motyvuoja mokinius kūrybinei veiklai po pamokų, sudaro jiems galimybę bendrauti ir bendradarbiauti su bendraamžiais visoje Europoje, gerina jų lietuvių kalbos ir IKT įgūdžius, pratina dirbti grupėje kartu su kitais, o mokytojams – suteikia galimybę tobulinti profesines kompetencijas seminaruose Lietuvoje ir užsienyje bei dirbti su savo mokiniais šiuolaikiškai.

pazymejimas_2018_twining

PROJEKTAI, KURIEMS SUTEIKTAS KOKYBĖS ŽENKLELIS

zenklelis_etwining_2016

LIETUVIAIS NORIME IR BŪT 2! / WE WANT TO BE LITHUANIANS 2!

lietuviai_2018

APIE PROJEKTĄ

Lietuvoje apie pilietiškumą ir tautiškumą daug kalbama nuo pat Nepriklausomybės atkūrimo. Visus mokslo metus drauge su Lietuvos ir Bergeno mokyklų/darželių vaikais nagrinėsime Tėvynės temą, kalbėsime apie laisvę, meilę Lietuvai, gimtajai kalbai, Lietuvos valstybės simbolius. Ieškosime eilėraščių, dainų apie Lietuvą, kursime kūrybinius darbus. Minėsime lietuviškas šventes, kurių akimirkomis pasidalinsime TwinSpace erdvėje, rengsime parodas. Projekto partneriams siųsime laiškus. Dalyvausime tiesioginiuose renginiuose TwinSpace erdvėje ir Skype paskyroje. Sieksime geriau pažinti Lietuvos valstybės simbolius, Lietuvą, lietuvių kalbą.

TIKSLAI

  1. Ugdyti vaikų pilietinį ir tautinį sąmoningumą, patriotinius jausmus Tėvynei, plėsti vaikų supratimą apie Lietuvą.
  2. TwinSpace erdvėje pateikti vaikų nuomonę kas yra Lietuva.
  3. Nagrinėjant Tėvynės temą prisiminti Lietuvos valstybės simbolius.
  4. Skatinti vaikus kurti užduotis ir jas pateikti projekto draugams.
  5. Siųsti laišką(us) projekto partneriams.

DARBO EIGA

  • Susipažinsime, sukursime projekto logotipus, bendradarbiaujant išrinksime nugalėtoją.
  • Nagrinėjant Tėvynės temą, kalbėsime apie laisvę, meilę Lietuvai, gimtajai kalbai, apklausime vaikus ir pateiksime jų nuomonę „Kas yra Lietuva?“ arba „Ką reiškia būti lietuviu?“.
  • Nuolat prisiminsime Lietuvos valstybės simbolius, naudojant įvairias piešimo technikas kursime kūrybinius darbus.
  • Minėsime lietuviškas šventes, rengsime parodas, kurių akimirkomis pasidalinsime TwinSpace erdvėje.
  • Kursime užduotis, dalinsimės eilėraščių ar dainų tekstais apie Lietuvą.
  • Dalyvausime tiesioginiuose renginiuose TwinSpace erdvėje ir Skype paskyroje.
  • Projekto partneriams siųsime laiškus.

TIKĖTINI REZULTATAI

Lietuvos ir Bergeno mokyklų/darželių ugdytiniai daugiau sužinos apie Lietuvą, minėtinas datas, žinos Lietuvos valstybės simbolius, vieni kitiems sukurs įdomių užduočių, siųs draugams laiškus.

PROJEKTO KŪRĖJAI

Rasa Juknevičienė, Kėdainių „Ryto“ progimnazija (Kėdainiai, Lietuva)

Justė Tamašauskienė, Bergeno vaikų ir jaunimo organizacija (Bergenas, Norvegija)

PROJEKTO PARTNERIAI

Rasa Juknevičienė, Kėdainių „Ryto“ progimnazija (Kėdainiai, Lietuva)

Rasa Rugelienė, Kėdainių „Ryto“ progimnazija (Kėdainiai, Lietuva)

Aida Makutėnienė, Vilniaus m-d „Krivūlė“ (Vilnius, Lietuva)

Ingrida Pupalaigienė, Kaišiadorių r. Kruonio gimnazija (Kaišiadorių r., Lietuva)

Justė Tamašauskienė, Bergeno vaikų ir jaunimo organizacija (Bergenas, Norvegija)

PROJEKTO LAIMĖJIMAI

2018 m. gegužės mėnesį Nacionalinis Kokybės ženklelis (Twinning Quality Labe) įteiktas Rasai Juknevičienei ir Rasai Rugelienei.

Mokinio Kokybės ženklelis (Twinning Pupil Quality Labe) įteiktas pailgintos darbo dienos grupės mokiniams ir 2 cklasės mokiniams.

LIETUVIAIS NORIME IR BŪT! / We want to be Lithuanians!

Lietuviais_norime_buti_23017

APIE PROJEKTĄ

Lietuvoje apie pilietiškumą ir tautiškumą daug kalbama nuo pat Nepriklausomybės atkūrimo. Visus mokslo metus drauge su Lietuvos ir Bergeno mokyklų/darželių vaikais nagrinėsime Tėvynės temą, kalbėsime apie laisvę, meilę Lietuvai, gimtajai kalbai, Lietuvos valstybės simbolius. Ieškosime eilėraščių, dainų apie Lietuvą, kursime kūrybinius darbus. Minėsime lietuviškas šventes, kurių akimirkomis pasidalinsime TwinSpace erdvėje, rengsime parodas. Projekto partneriams siųsime laiškus. Dalyvausime tiesioginiuose renginiuose TwinSpace erdvėje ir Skype paskyroje. Sieksime geriau pažinti Lietuvos valstybės simbolius, Lietuvą, lietuvių kalbą.

TIKSLAI

  1. Ugdyti vaikų pilietinį ir tautinį sąmoningumą, patriotinius jausmus Tėvynei, plėsti vaikų supratimą apie Lietuvą.
  2. TwinSpace erdvėje pateikti vaikų nuomonę kas yra Lietuva.
  3. Nagrinėjant Tėvynės temą prisiminti Lietuvos valstybės simbolius.
  4. Skatinti vaikus kurti užduotis ir jas pateikti projekto draugams.
  5. Siųsti laišką(us) projekto partneriams.

DARBO EIGA

  • Susipažinsime, sukursime projekto logotipus, bendradarbiaujant išrinksime nugalėtoją.
  • Nagrinėjant Tėvynės temą, kalbėsime apie laisvę, meilę Lietuvai, gimtajai kalbai, apklausime vaikus ir pateiksime jų nuomonę „Kas yra Lietuva?“ arba „Ką reiškia būti lietuviu?“.
  • Nuolat prisiminsime Lietuvos valstybės simbolius, naudojant įvairias piešimo technikas kursime kūrybinius darbus.
  • Minėsime lietuviškas šventes, rengsime parodas, kurių akimirkomis pasidalinsime TwinSpace erdvėje.
  • Kursime užduotis, dalinsimės eilėraščių ar dainų tekstais apie Lietuvą.
  • Dalyvausime tiesioginiuose renginiuose TwinSpace erdvėje ir Skype paskyroje.
  • Projekto partneriams siųsime laiškus.

TIKĖTINI REZULTATAI

Lietuvos ir Bergeno mokyklų/darželių ugdytiniai daugiau sužinos apie Lietuvą, minėtinas datas, žinos Lietuvos valstybės simbolius, vieni kitiems sukurs įdomių užduočių, siųs draugams laiškus.

PROJEKTO KŪRĖJAI

Rasa Juknevičienė, Kėdainių „Ryto“ progimnazija (Kėdainiai, Lietuva)

Aida Makutėnienė, Vilniaus m-d „Krivūlė“ (Vilnius, Lietuva)

PROJEKTO PARTNERIAI

Rasa Juknevičienė, Kėdainių „Ryto“ progimnazija (Kėdainiai, Lietuva)

Rasa Rugelienė, Kėdainių „Ryto“ progimnazija (Kėdainiai, Lietuva)

Aida Makutėnienė, Vilniaus m-d „Krivūlė“ (Vilnius, Lietuva)

Ingrida Pupalaigienė, Kaišiadorių r. Kruonio gimnazija (Kaišiadorių r., Lietuva)

Vilma Endriulaitienė, Bergeno vaikų ir jaunimo organizacija (Bergenas, Norvegija)

PROJEKTO LAIMĖJIMAI

2017 m. birželio mėnesį Nacionalinis Kokybės ženklelis (Twinning Quality Labe) įteiktas Rasai Juknevičienei ir Rasai Rugelienei.

Mokinio Kokybės ženklelis (Twinning Pupil Quality Labe) įteiktas pailgintos darbo dienos grupės mokiniams ir 2 c klasės mokiniams.

MEDŽIAI RUDENĮ (AUTUMN TREES)

 

pp1

APIE PROJEKTĄ

Drauge su vaikais stebėsime besikeičiantį rudenį, fotografuosime medžius augančius įstaigų teritorijose ar vaikų gyvenamose vietose. Įvairiomis technikomis kursime darbelius, kuriais pasidalinsime TwinSpace erdvėje. Ieškosime eilėraščių, dainų apie medžius. Projekto partneriams siųsime laiškus.

TIKSLAI

  1. Susipažinti su artimoje aplinkoje augančiais medžiais rudenį.
  2. TwinSpace erdvėje pateikti rudeninių medžių ar jų lapų nuotraukas, kurias darys patys vaikai.
  3. Naudojant įvairią piešimo techniką kurti darbelius.
  4. Gaminti atvirukus ir juos siųsti projekto draugams.

DARBO EIGA

Rugsėjo, spalio ir lapkričio mėnesiais stebėsime medžius augančius artimiausioje aplinkoje. Vaikai medžius ar jų lapus/vaisius fotografuos, o nuotraukas pateiks TwinSpace erdvėje. Spalio mėnesį pasirinkus patinkančią piešimo techniką vaikai pieš rudeninius medžius. Taip pat ieškos eilėraščių ir dainų, mokysis kompiuteriu rinkti tekstą. Gamins atvirukus ir juos siųs projekto draugams.

TIKĖTINI REZULTATAI

Projekto pabaigoje vaikai gebės atpažinti fotografuotus/pieštus medžius, išsiųs atvirukus projekto draugams.

PROJEKTO KŪRĖJAI

Rasa Juknevičienė, Kėdainių „Ryto“ progimnazija (Kėdainiai, Lietuva)

Adelija Budginienė, Telšių „Kranto“ pagrindinė mokykla (Telšiai, Lietuva)

PROJEKTO PARTNERIAI

Rasa Juknevičienė, Kėdainių „Ryto“ progimnazija (Kėdainiai, Lietuva)

Adelija Budginienė, Telšių „Kranto“ pagrindinė mokykla (Telšiai, Lietuva)

Vilma Endrulaitienė, Bergeno vaikų ir jaunimo organizacija (Bergenas, Norvegija)

Neringa Willis, Lituanistine mokykla „Genys“ (San Francisco, JAV)

Danguolė Tumėnienė, Lietuvos sporto universiteto Kėdainių „Aušros“ progimnazija (Kėdainiai, Lietuva)

Rasa Simonavičienė, Kėdainių lopšelis-darželis „Pasaka“ (Kėdainiai, Lietuva)

Larisa Baronienė, Kauno Jono Pauliaus II gimnazija (Kaunas, Lietuva)

Laimutė Lašienė, Rokiškio lopšelis-darželis „Varpelis“ (Rokiškis, Lietuva)

Daina Jarušaitienė, Naujosios Akmenės „Saulėtekio“ progimnazija (Naujoji Akmenė, Lietuva)

Jolanta Paulienė, Klaipėdos Maksimo Gorkio pagrindinė mokykla (Klaipėda, Lietuva)

Ingrida Karskienė, Šiaulių „Juventos“ progimnazija (Šiauliai, Lietuva)

PROJEKTO LAIMĖJIMAI

2017 m. vasario mėnesį Nacionalinis Kokybės ženklelis (Twinning Quality Labe) įteiktas Rasai Juknevičienei.

Mokinio Kokybės ženklelis (Twinning Pupil Quality Labe) įteiktas pailgintos darbo dienos grupės mokiniams.

„BŪDAMI SKIRTINGI, KARTU MES MOKOMĖS RAŠYTI, SKAITYTI IR SKAIČIUOTI!“ („BEING DIFFERENT WE READ, WRITE AND COUNT!“)

pp2

APIE PROJEKTĄ

Mokyklose siekiama kuo tikslingiau teikti paslaugas mokiniams turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių bei gerinti mokytojų dirbančių su šiais mokiniais darbą.

Šis projektas apima mokinių turinčių nedidelių, vidutinių ir didelių specialiųjų ugdymosi poreikių grupę. Vaikų amžius – 6-8 metai. Projekto metu keisimės nuotraukomis-mokinių darbais, atliktais per lietuvių kalbos ir matematikos pamokas.

TIKSLAI – pasidalinti gerąja darbo patirtimi, didinti pagalbą mokiniams turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių ir gerinti mokytojų dirbančių su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais mokiniais darbą.

Formuoti teigiamą mokytojų požiūrį į specialiųjų poreikių vaikų ugdymą bei integracijos procesą.

DARBO EIGA

Su mokytojo pagalba mokiniai fotografuos darbus atliktus lietuvių kalbos ir matematikos pamokų metų.

Su mokytojo pagalba mokiniai nuotraukas talpins TwinSpace erdvėje.

Mokytojai dalinsis gerąja darbo patirtimi, talpins padalomąją medžiagą, su projekto partneriais bendraus projekto žurnale, mokytojų naujienlaiškio skiltyje. Projekto medžiaga keliama į nuotraukų, vaizdo įrašų ir failų archyvus.

TIKĖTINI REZULTATAI

Projekto metu specialiųjų ugdymosi poreikių turintys mokiniai naudosis IKT įrankiais: fotoaparatu bei kompiuteriu. Susipažins, bendraus ir bendradarbiaus su bendraamžiais iš kitų Europos šalių.

PROJEKTO KŪRĖJAI

Rasa Juknevičienė, Kėdainių „Ryto“ progimnazija (Kėdainiai, Lietuva)

Maria Alice Moreira Maia Neto, Centro Escolar de Portela (Penafiel, Portugalija);

PROJEKTO PARTNERIAI

Maria Alice Moreira Maia Neto, Centro Escolar de Portela (Penafiel, Portugalija);

Elena Linnik, LEPL Tbilisi N177 Public School (Tbilisi, Gruzija);

Rasa Juknevičienė, Kėdainių „Ryto“ progimnazija (Kėdainiai, Lietuva)

PROJEKTO LAIMĖJIMAI

2016 m. rugpjūčio mėnesį Nacionalinis Kokybės ženklelis (Twinning Quality Labe) įteiktas Rasai Juknevičienei.

Mokinio Kokybės ženklelis (Twinning Pupil Quality Labe) įteiktas Adrijai Kalvaitytei, Erlandui Puteikiui ir Matui Vaitkui.