eTwinning

etwinning mokykla

Progimnazijai suteiktas programos „eTwinning mokykla“ ženklelis

Kėdainių „Ryto“ progimnazijai suteiktas „Programos „eTwinning“ mokykla“ 2019-2020 ženklelis.
Ženklelis buvo pristatytas 2017 m., siekiant įvertinti bei suteikti pripažinimo ne tik atskiriems programos „eTwinning“ mokytojams, bet ir tos pačios mokyklos mokytojų bei vadovų komandoms už jų dalyvavimą veikloje, atsidavimą ir pastangas.
„Programos „eTwinning“ mokykla“ ženklelis – tai ne tik asmeninis įvertinimas atskiriems mokytojams už jų sėkmingą veiklą, bet ir pripažinimas visai mokyklos komandai už puikius pasiekimus programoje „eTwinning“.
Mokyklos gavusios šį ženklelį bus pristatomos Europos lygiu; prisijungs prie Europos programos „eTwinning“mokyklų lyderių tinklo ir kartu prisidės prie programos ateities kūrimo; pelnys pripažinimą kaip šių sričių lyderės.
Nuoširdžiai dėkoju visiems prisidėjusiems prie šio pasiekimo.

Progimnazijoje vykdanti „eTwinning“ projektus pradinių klasių mokytoja Rasa Juknevičienė

______________________________________

KONKURSO „GERIAUSIA LIETUVOS „eTWINNING“ MOKYKLA 2018 NUGALĖTOJAI

Šių metų rugpjūčio 27 dieną vyko „eTwinning“ nacionaliniai apdovanojimai. Renginys skirtas apdovanoti tiek pedagogus, tiek mokyklas, aktyviausiai įgyvendinančius Europos Komisijos inicijuotos programos „eTwinning“ projektus, kurie pasiekė tam tikrą kokybės standartą mūsų šalyje.

Šiais metais Nacionaliniam kokybės ženkleliui gauti buvo pateikta virš 250 paraiškų iš visos Lietuvos. Buvo suteikta net 201 Nacionalinis kokybės ženklelis 128 mokytojams už kokybišką projektų įgyvendinimą. Į apdovanojimų ceremoniją, kuri vyko Vilniaus Grand Resort apartamentuose, buvo pakviesta 100 mokytojų ir kitų švietimo darbuotojų. Renginio metu sveikinimo žodžius tarė Švietimo mainų paramos fondo direktorė Daiva Šutinytė bei Švietimo ir mokslo ministerijos viceministras Dr. Giedrius Viliūnas.

Pailgintos darbo dienos grupės auklėtoja Rasa Juknevičienė, kaip projekto „Lietuviais norime ir būt“ kūrėja ir koordinatorė, dalyvavo eTwinning Nacionalinių apdovanojimų renginyje. Už projektą pedagogei skirtas Nacionalinis kokybės ženklelis. Taipogi, Rasa Juknevičienė pelnė dar vieną svarų apdovanojimą Kėdainių „Ryto“ progimnazijai. Mokykla pripažinta „GERIAUSIA LIETUVOS „eTWINNING“ MOKYKLA 2018“ 3–11 metų amžiaus mokinių kategorijoje. Šį apdovanojimą pelnė tik devynios ugdymo įstaigos iš visos Lietuvos. Spalio mėnesį auklėtojai suteikta galimybė tobulinti profesines kompetencijas seminare užsienyje.

Pedagogės nuomone, dalyvavimas ir pasiekimai „eTwinning“ projektinėje veikloje skatina ir motyvuoja mokinius kūrybinei veiklai po pamokų, sudaro jiems galimybę bendrauti ir bendradarbiauti su bendraamžiais visoje Europoje, gerina jų lietuvių kalbos ir IKT įgūdžius, pratina dirbti grupėje kartu su kitais, o mokytojams – suteikia galimybę tobulinti profesines kompetencijas seminaruose Lietuvoje ir užsienyje bei dirbti su savo mokiniais šiuolaikiškai.

pazymejimas_2018_twining

________________________________

PROJEKTAI, KURIEMS SUTEIKTAS KOKYBĖS ŽENKLELIS

zenklelis_etwining_2016

LAI SKAMBA LIETUVIŠKAS ŽODIS

Lai_skamba_1

APIE PROJEKTĄ
Savo kalba, kaip seniausia gyvąja indoeuropiečių kalba, lietuviai didžiuojasi nuo XIX a. pradžios. Tai kalba, kuria šneka apie 4 mln. žmonių. Lietuvos Respublikos Seimas 2019 metus paskelbė Pasaulio lietuvių metais ir pabrėžė, kad lietuvių kalba prisidėjo prie šiuolaikinės modernios Lietuvos valstybės kūrimo (nutarimas Nr. XIII-1090).
Visus mokslo metus kalbėsime apie lietuvių kalba, dirbsime grupėmis, ieškosime gražiausių lietuviškų žodžių, kursime kūrybinius darbus. Akimirkomis dalinsimės TwinSpace erdvėje. Sieksime geriau pažinti lietuvių kalbą.
TIKSLAI
⦁ Ugdyti atsakingą, pilietišką gimtosios kalbos vartotoją.
⦁ Parengti ir pasklebti gražiausius lietuviškus žodžius.
⦁ TwinSpace erdvėje pateikti vaikų nuomonę „Gražiausias lietuviškas žodis“.
⦁ Nagrinėjant gimtąją kalbą, atlikti kūrybines užduotis naudojant įvairias piešimo technikas
⦁ Skatinti vaikus kurti užduotis ir jas pateikti projekto draugams.
DARBO EIGA
⦁ Susipažinsime, sukursime projekto logotipus, bendradarbiaujant išrinksime nugalėtoją.
⦁ Kalbėsime apie gimtąją kalbą, apklausime vaikus ir pateiksime jų nuomonę „Gražiausias lietuviškas žodis“.
⦁ Naudojant įvairias piešimo technikas kursime kūrybinius darbus.
⦁ Kursime užduotis ir jas atliksime.
Projekto trukmė – vieneri mokslo metai.
PROJEKTO REZULTATAS
Lietuvos mokyklų/darželių ugdytiniai daugiau sužinos apie Lietuvių kalbą, išrinks gražiausius lietuviškus žodžius, vieni kitiems sukurs įdomių užduočių, bendradarbiaudami atliks kūrybines užduotis.
Parengs atrinktų gražiausių lietuviškų žodžių iliustruotą skaitmeninę knygą.
PROJEKTO KŪRĖJAI
Rasa Juknevičienė, Kėdainių „Ryto“ progimnazija (Kėdainiai, Lietuva),
Aida Makutėnienė, Vilniaus darželis „Vaidilutė“ (Vilnius, Lietuva),

PROJEKTO PARTNERIAI
Rasa Juknevičienė, Kėdainių „Ryto“ progimnazija (Kėdainiai, Lietuva),
Aida Makutėnienė, Vilniaus darželis „Vaidilutė“ (Vilnius, Lietuva),
Rasa Rugelienė, Kėdainių „Ryto“ progimnazija (Kėdainiai, Lietuva),
Justė Tamašauskienė, Bergeno vaikų ir jaunimo organizacija (Bergen, Norvegija),
Ingrida Pupalaigienė, Kaisiadoriu r. Kruonio gimnazija (Kaišiadorių r., Lietuva),
PROJEKTO LAIMĖJIMAI
2019 m. birželio mėnesį Nacionalinis Kokybės Ženklelis (eTwinning Quality Label) įteiktas Rasai Juknevičienei ir Rasai Rugelienei.
Mokinio kokybės ženklelis (eTwinning Pupil Quality Label) įteiktas pailgintos grupės mokiniams ir 3 c klasės mokiniams.

________________________________________________

„SCRAP CARDS“

SCRAB

ABOUT THE PROJECT
Scrap craft – innovative solutions for today’s DIY crafter. We will work together, using scrap techniques, we will produce postcards or small gifts. Pupils present their school. Each partner will make a postcard or small gift using a scrap technique. We will hold an exhibition in their school or city. The final step – we will exchange our work with the project partners with traditional mail.
AIMS
⦁ Getting to know the children from a partner school.
⦁ Preparing DIY cards or small gifts using a scrap technique.
⦁ Developing the creativity skills.
⦁ Sharing good practice of creative activities.
⦁ Improving the English languages skills.
WORK PROCESS
⦁ Partners present their school.
⦁ Pupils make postcards or small gifts using a scrap technique.
⦁ Pupils add the short description in English.
⦁ Teachers arrange an exhibition in their school or town.
⦁ Teachers post their pupils’ works to the partner school by traditional mail.
The duration of the project is September-April.
EXPECTED RESULTS
⦁ Creativity activities is a positive effect on the overall development of a child, creative self-expression may lead to the formation of a creative, responsible and open personality.
⦁ Partners present their school.
⦁ Pupils learn the English vocabulary in scope of art.
⦁ Pupils have a chance to meet new Skype friends.
⦁ Pupils will hold an exhibition.
⦁ Pupils have a chance to send traditional mail to project partners.
PROJECT PARTNERS
Rasa Juknevičienė, Kėdainių „Ryto“ progimnazija (Kėdainiai, Lithuania),
Rasa Rugelienė, Kėdainių „Ryto“ progimnazija (Kėdainiai, Lithuania),
Elona Jnakūnienė, Kėdainių „Ryto“ progimnazija (Kėdainiai, Lithuania),
Svetlana Denisova, Kėdainių „Ryto“ progimnazija (Kėdainiai, Lithuania),
Maria Alice Moreira Maia Neto, Penafiel, Portugal Agrupamento de Escolas de Pinheiro, Penafiel (Penafiel, Portugal),
Ivanina Gaydova, 3rd Primary School „Dimitar Blagoev“ (Shumen, Bulgaria)
AWARDS
2019-07-01 eTwinning Quality Label (Nacionalinis Kokybės Ženklelis) Rasai Juknevičienei. Rasai Rugelienei, Elonai Jnakūnienei
eTwinning Pupil Quality Label (Mokinio kokybės ženklelis) pailgintos dienos grupės, 3 c ir 2 a klasės mokiniams.

__________________________________________

„MOČIUTĖS AUSTU TAKU PER LIETUVĄ EINU“

Mociutes_austu_taku

APIE PROJEKTĄ
2019-ieji paskelbti atmintini metai. „Senoviniu austiniu taku“ keliaukime per Lietuvos valstybę, išlaikykime prigimtinę savastį, kalbą, papročius, tradicijas ir savitą krašto istoriją. Skatinkime projekto partnerius bendradarbiauti, integruoti etninės kultūros temas į įvairius dalykus, dalintis ir pasidžiaugti gautu rezultatu.
TIKSLAI
Šiandienos valstybę kuria žmonės. Labai svarbu ugdyti mokinių suvokimą, kad nuo kasdienių kiekvieno iš jų pastangų priklauso Lietuvos valstybės ateitis.
Projekto tikslas:
1. Puoselėti tautinę savigarbą.
2. Ugdyti atsakomybę už savo tautos kultūrinio palikimo išsaugojimą.
3. Ugdyti gebėjimą kūrybiškai ir išradingai skleisti informaciją apie savo tautos kultūrą.
4. Sukurtus darbus pristatyti ir apžvelgti. Motyvas — „Senovinis austinis takas“.
DARBO EIGA
1. Veiklos planavimas: komandos subūrimas, temos pasirinkimas, veiklų aptarimas, pasiruošimas veiklų fiksavimui (sausis).
2. Rinkti medžiagą, pažinti, kurti, dalintis (sausis/birželis). Rekomenduojama:
• Rinkti medžiagą apie savo regiono audinius, gamybos procesus, vyresnių žmonių pasakojimus apie senąją tekstilę.
• Analizuoti spalvas, raštus, audimo būdus ir technikas.
• Surinktą medžiagą, aprašymą, sukurtą tekstą, eilėraštį, rašinį, šokį ar muzikinį kūrinį panaudoti „Senovinio austino tako“ pristatymui-apžvalgai.
• Pasirinktomis priemonėmis ir technikomis sukurti audimo pavyzdžių. Darbai gali būti išdėlioti iš augalinės medžiagos, suklijuoti iš popieriaus, austi, piešti įvairiomis technikomis, medžiagomis, priemonėmis.
• Sukurti darbų pristatymą-apžvalgą. Motyvas — „Senovinis austinis takas“.
3. Informacijos pasidalinimas erdvėje TwinSpace (sausis/birželis).
PROJEKTO REZULTATAS
Paminėti 2019-ieji atmintini metai.
Sukurta „Senovinių austinių takų“ galerija.
Patobulintos ir pagilintos mokinių etninės kultūros žinios.
PROJEKTO PARTNERIAI
Rasa Juknevičienė, Kėdainių „Ryto“ progimnazija (Kėdainiai, Lietuva),
Raminta Birgelienė, Gargždų „Minijos“ progimnazija (Gargždai, Lietuva),
Lina Benekoraitienė, Vilkaviškio lopšelis-darželis Buratinas (Vilkaviškis, Lietuva),
Aurelija Dirginčienė, Šiaulių ,,Juventos“ progimnazija (Šiauliai, Norvegija) ir kiti.
PROJEKTO LAIMĖJIMAI
2019 m. birželio mėnesį Nacionalinis Kokybės Ženklelis (eTwinning Quality Label) įteiktas Rasai Juknevičienei.
Mokinio kokybės ženklelis (eTwinning Pupil Quality Label) 1 b klasės mokiniams

___________________________________________________

„ROBOTUKO SAUGAUS INTERNETO AKADEMIJA“

Robotuko

APIE PROJEKTĄ
Kviečiame visus studijuoti RoboTuko saugaus interneto akademijoje 2019 m. sausio – vasario mėnesiai. Projekto metu sukuriama galimybė kūrybiškai, netradiciškai, sužaidybinimo pagalba atkreipti dėmesį į internete slypinčias grėsmes, bendrauti ir bendradarbiauti su kitų mokyklų mokiniais, organizuoti bendras veiklas, džiaugtis vieni kitų pasiekimais, įvertinti gautus rezultatus.
Projekto metu mokiniai turės galimybę išbandyti įvairius IKT įrankius. Bus skatinamas kritiškas požiūris į skaitomas naujienas, įvairią pateiktą informaciją internete, mąstyti apie interneto grėsmes ir saugiklius, diskutuoti ar elgiamės atsakingai naudojantis internetu, dalintis patirtimi ir užduoti klausimus.
Prisijunk ir tu – bus smagu!
TIKSLAI
Aptariant interneto saugumo temas skatinti mokinių kūrybiškumą, erudiciją, loginį ir kritinį mąstymą, ugdyti sąmoningumą bei humaniškumą.
UŽDAVNIAI
1. Analizuoti ir kritiškai vertinti pateiktą informaciją internete.
2. Ieškoti būdų, kaip saugiai ir atsakingai naudotis IT priemonėmis, praturtinti savo vidinį pasaulį.
3. Pasitelkti savo kūrybinius gebėjimus tema: „RoboTuko saugaus interneto akademija“.
EIGA
1. Projekto partnerių prisistatymai.
2. Apklausos kūrimas, gautų rezultatų skelbimas diagrama. (Kiek savo laiko praleidžiame internete? Kur dažniausiai lankausi (socialiniuose tinkluose, žaidimų tinklalapiuose, youtube kanaluose, informacijos paieškos sistemose mokymo tikslais, kita)
3. Minčių lietus. Kuris gudresnis interneto platybėse: Tu ar robotas?
4. RoboTuko-simbolio konstravimas, gaminimas iš įvairių medžiagų, priemonių, piešimas.
5. Komiksų kūrimas „RoboTukas interneto saugotojas“.
6. Iliustruojant robotukais plakato kūrimas saugaus interneto tema. Tekstas pildomas įvairiomis kalbomis (lietuvių, anglų, vokiečių kalbomis). RoboTukai gali būti pieštiniai, iškirpti iš žurnalų, spausdinti.
7. Sukurtas mokyklos stendas.
8. Iššūkis „Diena be interneto“.
9. Filmukų kūrimas.
10. Saugesnio interneto diena mano mokykloje.
11. Projekto baigiamasis renginys.
PROJEKTO REZULTATAS
Mokiniai atkreips dėmesį į internete slypintį pavojų. Įgys patirties, kaip spręsti iškilusias problemas.
Atsakingiau naudosis IT priemonėmis, bendraus internete.
Sukurtas projekto metu dalyvavusių mokyklų žemėlapis.
PROJEKTO PARTNERIAI
Rasa Juknevičienė, Kėdainių „Ryto“ progimnazija (Kėdainiai, Lietuva),
Rasa Rugelienė, Kėdainių „Ryto“ progimnazija (Kėdainiai, Lietuva),
Daiva Kačinskienė, Klaipėdos rajono Agluonėnų pagrindinė mokykla (Agluonėnai, Lietuva),
Rūta Pečiulienė, Lietuvos sporto universiteto Kėdainių „Aušros“ progimnazija (Kėdainiai, Lietuva) ir kiti.
PROJEKTO LAIMĖJIMAI
2019 m. Kovo mėnesį Nacionalinis Kokybės Ženklelis (eTwinning Quality Label) įteiktas Rasai Juknevičienei.
Mokinio kokybės ženklelis (eTwinning Pupil Quality Label) 1 b klasės mokiniams.

______________________________________________

LIETUVIAIS NORIME IR BŪT 2! / WE WANT TO BE LITHUANIANS 2!

lietuviai_2018

APIE PROJEKTĄ

Lietuvoje apie pilietiškumą ir tautiškumą daug kalbama nuo pat Nepriklausomybės atkūrimo. Visus mokslo metus drauge su Lietuvos ir Bergeno mokyklų/darželių vaikais nagrinėsime Tėvynės temą, kalbėsime apie laisvę, meilę Lietuvai, gimtajai kalbai, Lietuvos valstybės simbolius. Ieškosime eilėraščių, dainų apie Lietuvą, kursime kūrybinius darbus. Minėsime lietuviškas šventes, kurių akimirkomis pasidalinsime TwinSpace erdvėje, rengsime parodas. Projekto partneriams siųsime laiškus. Dalyvausime tiesioginiuose renginiuose TwinSpace erdvėje ir Skype paskyroje. Sieksime geriau pažinti Lietuvos valstybės simbolius, Lietuvą, lietuvių kalbą.

TIKSLAI

  1. Ugdyti vaikų pilietinį ir tautinį sąmoningumą, patriotinius jausmus Tėvynei, plėsti vaikų supratimą apie Lietuvą.
  2. TwinSpace erdvėje pateikti vaikų nuomonę kas yra Lietuva.
  3. Nagrinėjant Tėvynės temą prisiminti Lietuvos valstybės simbolius.
  4. Skatinti vaikus kurti užduotis ir jas pateikti projekto draugams.
  5. Siųsti laišką(us) projekto partneriams.

DARBO EIGA

  • Susipažinsime, sukursime projekto logotipus, bendradarbiaujant išrinksime nugalėtoją.
  • Nagrinėjant Tėvynės temą, kalbėsime apie laisvę, meilę Lietuvai, gimtajai kalbai, apklausime vaikus ir pateiksime jų nuomonę „Kas yra Lietuva?“ arba „Ką reiškia būti lietuviu?“.
  • Nuolat prisiminsime Lietuvos valstybės simbolius, naudojant įvairias piešimo technikas kursime kūrybinius darbus.
  • Minėsime lietuviškas šventes, rengsime parodas, kurių akimirkomis pasidalinsime TwinSpace erdvėje.
  • Kursime užduotis, dalinsimės eilėraščių ar dainų tekstais apie Lietuvą.
  • Dalyvausime tiesioginiuose renginiuose TwinSpace erdvėje ir Skype paskyroje.
  • Projekto partneriams siųsime laiškus.

TIKĖTINI REZULTATAI

Lietuvos ir Bergeno mokyklų/darželių ugdytiniai daugiau sužinos apie Lietuvą, minėtinas datas, žinos Lietuvos valstybės simbolius, vieni kitiems sukurs įdomių užduočių, siųs draugams laiškus.

PROJEKTO KŪRĖJAI

Rasa Juknevičienė, Kėdainių „Ryto“ progimnazija (Kėdainiai, Lietuva)

Justė Tamašauskienė, Bergeno vaikų ir jaunimo organizacija (Bergenas, Norvegija)

PROJEKTO PARTNERIAI

Rasa Juknevičienė, Kėdainių „Ryto“ progimnazija (Kėdainiai, Lietuva)

Rasa Rugelienė, Kėdainių „Ryto“ progimnazija (Kėdainiai, Lietuva)

Aida Makutėnienė, Vilniaus m-d „Krivūlė“ (Vilnius, Lietuva)

Ingrida Pupalaigienė, Kaišiadorių r. Kruonio gimnazija (Kaišiadorių r., Lietuva)

Justė Tamašauskienė, Bergeno vaikų ir jaunimo organizacija (Bergenas, Norvegija)

PROJEKTO LAIMĖJIMAI

2018 m. gegužės mėnesį Nacionalinis Kokybės ženklelis (Twinning Quality Labe) įteiktas Rasai Juknevičienei ir Rasai Rugelienei.

Mokinio Kokybės ženklelis (Twinning Pupil Quality Labe) įteiktas pailgintos darbo dienos grupės mokiniams ir 2 cklasės mokiniams.

________________________________________________

LIETUVIAIS NORIME IR BŪT! / We want to be Lithuanians!

Lietuviais_norime_buti_23017

APIE PROJEKTĄ

Lietuvoje apie pilietiškumą ir tautiškumą daug kalbama nuo pat Nepriklausomybės atkūrimo. Visus mokslo metus drauge su Lietuvos ir Bergeno mokyklų/darželių vaikais nagrinėsime Tėvynės temą, kalbėsime apie laisvę, meilę Lietuvai, gimtajai kalbai, Lietuvos valstybės simbolius. Ieškosime eilėraščių, dainų apie Lietuvą, kursime kūrybinius darbus. Minėsime lietuviškas šventes, kurių akimirkomis pasidalinsime TwinSpace erdvėje, rengsime parodas. Projekto partneriams siųsime laiškus. Dalyvausime tiesioginiuose renginiuose TwinSpace erdvėje ir Skype paskyroje. Sieksime geriau pažinti Lietuvos valstybės simbolius, Lietuvą, lietuvių kalbą.

TIKSLAI

  1. Ugdyti vaikų pilietinį ir tautinį sąmoningumą, patriotinius jausmus Tėvynei, plėsti vaikų supratimą apie Lietuvą.
  2. TwinSpace erdvėje pateikti vaikų nuomonę kas yra Lietuva.
  3. Nagrinėjant Tėvynės temą prisiminti Lietuvos valstybės simbolius.
  4. Skatinti vaikus kurti užduotis ir jas pateikti projekto draugams.
  5. Siųsti laišką(us) projekto partneriams.

DARBO EIGA

  • Susipažinsime, sukursime projekto logotipus, bendradarbiaujant išrinksime nugalėtoją.
  • Nagrinėjant Tėvynės temą, kalbėsime apie laisvę, meilę Lietuvai, gimtajai kalbai, apklausime vaikus ir pateiksime jų nuomonę „Kas yra Lietuva?“ arba „Ką reiškia būti lietuviu?“.
  • Nuolat prisiminsime Lietuvos valstybės simbolius, naudojant įvairias piešimo technikas kursime kūrybinius darbus.
  • Minėsime lietuviškas šventes, rengsime parodas, kurių akimirkomis pasidalinsime TwinSpace erdvėje.
  • Kursime užduotis, dalinsimės eilėraščių ar dainų tekstais apie Lietuvą.
  • Dalyvausime tiesioginiuose renginiuose TwinSpace erdvėje ir Skype paskyroje.
  • Projekto partneriams siųsime laiškus.

TIKĖTINI REZULTATAI

Lietuvos ir Bergeno mokyklų/darželių ugdytiniai daugiau sužinos apie Lietuvą, minėtinas datas, žinos Lietuvos valstybės simbolius, vieni kitiems sukurs įdomių užduočių, siųs draugams laiškus.

PROJEKTO KŪRĖJAI

Rasa Juknevičienė, Kėdainių „Ryto“ progimnazija (Kėdainiai, Lietuva)

Aida Makutėnienė, Vilniaus m-d „Krivūlė“ (Vilnius, Lietuva)

PROJEKTO PARTNERIAI

Rasa Juknevičienė, Kėdainių „Ryto“ progimnazija (Kėdainiai, Lietuva)

Rasa Rugelienė, Kėdainių „Ryto“ progimnazija (Kėdainiai, Lietuva)

Aida Makutėnienė, Vilniaus m-d „Krivūlė“ (Vilnius, Lietuva)

Ingrida Pupalaigienė, Kaišiadorių r. Kruonio gimnazija (Kaišiadorių r., Lietuva)

Vilma Endriulaitienė, Bergeno vaikų ir jaunimo organizacija (Bergenas, Norvegija)

PROJEKTO LAIMĖJIMAI

2017 m. birželio mėnesį Nacionalinis Kokybės ženklelis (Twinning Quality Labe) įteiktas Rasai Juknevičienei ir Rasai Rugelienei.

Mokinio Kokybės ženklelis (Twinning Pupil Quality Labe) įteiktas pailgintos darbo dienos grupės mokiniams ir 2 c klasės mokiniams.

____________________________________________

MEDŽIAI RUDENĮ (AUTUMN TREES)

 

pp1

APIE PROJEKTĄ

Drauge su vaikais stebėsime besikeičiantį rudenį, fotografuosime medžius augančius įstaigų teritorijose ar vaikų gyvenamose vietose. Įvairiomis technikomis kursime darbelius, kuriais pasidalinsime TwinSpace erdvėje. Ieškosime eilėraščių, dainų apie medžius. Projekto partneriams siųsime laiškus.

TIKSLAI

  1. Susipažinti su artimoje aplinkoje augančiais medžiais rudenį.
  2. TwinSpace erdvėje pateikti rudeninių medžių ar jų lapų nuotraukas, kurias darys patys vaikai.
  3. Naudojant įvairią piešimo techniką kurti darbelius.
  4. Gaminti atvirukus ir juos siųsti projekto draugams.

DARBO EIGA

Rugsėjo, spalio ir lapkričio mėnesiais stebėsime medžius augančius artimiausioje aplinkoje. Vaikai medžius ar jų lapus/vaisius fotografuos, o nuotraukas pateiks TwinSpace erdvėje. Spalio mėnesį pasirinkus patinkančią piešimo techniką vaikai pieš rudeninius medžius. Taip pat ieškos eilėraščių ir dainų, mokysis kompiuteriu rinkti tekstą. Gamins atvirukus ir juos siųs projekto draugams.

TIKĖTINI REZULTATAI

Projekto pabaigoje vaikai gebės atpažinti fotografuotus/pieštus medžius, išsiųs atvirukus projekto draugams.

PROJEKTO KŪRĖJAI

Rasa Juknevičienė, Kėdainių „Ryto“ progimnazija (Kėdainiai, Lietuva)

Adelija Budginienė, Telšių „Kranto“ pagrindinė mokykla (Telšiai, Lietuva)

PROJEKTO PARTNERIAI

Rasa Juknevičienė, Kėdainių „Ryto“ progimnazija (Kėdainiai, Lietuva)

Adelija Budginienė, Telšių „Kranto“ pagrindinė mokykla (Telšiai, Lietuva)

Vilma Endrulaitienė, Bergeno vaikų ir jaunimo organizacija (Bergenas, Norvegija)

Neringa Willis, Lituanistine mokykla „Genys“ (San Francisco, JAV)

Danguolė Tumėnienė, Lietuvos sporto universiteto Kėdainių „Aušros“ progimnazija (Kėdainiai, Lietuva)

Rasa Simonavičienė, Kėdainių lopšelis-darželis „Pasaka“ (Kėdainiai, Lietuva)

Larisa Baronienė, Kauno Jono Pauliaus II gimnazija (Kaunas, Lietuva)

Laimutė Lašienė, Rokiškio lopšelis-darželis „Varpelis“ (Rokiškis, Lietuva)

Daina Jarušaitienė, Naujosios Akmenės „Saulėtekio“ progimnazija (Naujoji Akmenė, Lietuva)

Jolanta Paulienė, Klaipėdos Maksimo Gorkio pagrindinė mokykla (Klaipėda, Lietuva)

Ingrida Karskienė, Šiaulių „Juventos“ progimnazija (Šiauliai, Lietuva)

PROJEKTO LAIMĖJIMAI

2017 m. vasario mėnesį Nacionalinis Kokybės ženklelis (Twinning Quality Labe) įteiktas Rasai Juknevičienei.

Mokinio Kokybės ženklelis (Twinning Pupil Quality Labe) įteiktas pailgintos darbo dienos grupės mokiniams.

_______________________________________________

„BŪDAMI SKIRTINGI, KARTU MES MOKOMĖS RAŠYTI, SKAITYTI IR SKAIČIUOTI!“ („BEING DIFFERENT WE READ, WRITE AND COUNT!“)

pp2

APIE PROJEKTĄ

Mokyklose siekiama kuo tikslingiau teikti paslaugas mokiniams turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių bei gerinti mokytojų dirbančių su šiais mokiniais darbą.

Šis projektas apima mokinių turinčių nedidelių, vidutinių ir didelių specialiųjų ugdymosi poreikių grupę. Vaikų amžius – 6-8 metai. Projekto metu keisimės nuotraukomis-mokinių darbais, atliktais per lietuvių kalbos ir matematikos pamokas.

TIKSLAI – pasidalinti gerąja darbo patirtimi, didinti pagalbą mokiniams turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių ir gerinti mokytojų dirbančių su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais mokiniais darbą.

Formuoti teigiamą mokytojų požiūrį į specialiųjų poreikių vaikų ugdymą bei integracijos procesą.

DARBO EIGA

Su mokytojo pagalba mokiniai fotografuos darbus atliktus lietuvių kalbos ir matematikos pamokų metų.

Su mokytojo pagalba mokiniai nuotraukas talpins TwinSpace erdvėje.

Mokytojai dalinsis gerąja darbo patirtimi, talpins padalomąją medžiagą, su projekto partneriais bendraus projekto žurnale, mokytojų naujienlaiškio skiltyje. Projekto medžiaga keliama į nuotraukų, vaizdo įrašų ir failų archyvus.

TIKĖTINI REZULTATAI

Projekto metu specialiųjų ugdymosi poreikių turintys mokiniai naudosis IKT įrankiais: fotoaparatu bei kompiuteriu. Susipažins, bendraus ir bendradarbiaus su bendraamžiais iš kitų Europos šalių.

PROJEKTO KŪRĖJAI

Rasa Juknevičienė, Kėdainių „Ryto“ progimnazija (Kėdainiai, Lietuva)

Maria Alice Moreira Maia Neto, Centro Escolar de Portela (Penafiel, Portugalija);

PROJEKTO PARTNERIAI

Maria Alice Moreira Maia Neto, Centro Escolar de Portela (Penafiel, Portugalija);

Elena Linnik, LEPL Tbilisi N177 Public School (Tbilisi, Gruzija);

Rasa Juknevičienė, Kėdainių „Ryto“ progimnazija (Kėdainiai, Lietuva)

PROJEKTO LAIMĖJIMAI

2016 m. rugpjūčio mėnesį Nacionalinis Kokybės ženklelis (Twinning Quality Labe) įteiktas Rasai Juknevičienei.

Mokinio Kokybės ženklelis (Twinning Pupil Quality Labe) įteiktas Adrijai Kalvaitytei, Erlandui Puteikiui ir Matui Vaitkui.